14.9.2020 - איבחון חולה קורונה ב"דרור" וכניסה לבידוד

הצוות שלנו

אלכסנדרה בוקאי

alexandra@kdror.co.il

גדיר ותד

gadeerw@kdror.co.il

ירדן אופיר

yarden@kdror.co.il

ליאור עזר

lioraz@kdror.co.il

לרין נאסר

lareen@kdror.co.il

מילכה טייך

damla@kdror.co.il

מרח מחאגינה אבו חוסיין

maramak@kdror.co.il

ניר שפירא

nirs@kdror.co.il

נסרין אבו זמירו

nasrin@kdror.co.il

פדא אבו בכר

fedaaba@kdror.co.il

קורין ניסים

corinneni@kdror.co.il

שרון עיני


שרוני בן-דוד

sharoni@kdror.co.il
מקשר/ת

 

 לחץ כאן לחדר תחום -אנגלית 

 

על לימודי אנגלית

שימוש בשפה האנגלית כאמצעי לחשוף את התלמידים לתרבויות שונות ולהעשרת הידע שלהם בנושאים מגוונים אחרים. המטרה היא לשפר את השימוש בשפה המדוברת והכתובה ושיפור הבנת הנקרא.

מבנה ארגוני

הלמידה היא לפי רמות לימוד: מיצוי / רגילה / מצויינות. השנה בכל שכבה לומדים אנגלית כ- 4 ש"ש 

הקשר בין המקצוע לחזון הבית ספרי

 קישור לחזון בית הספר - 

במהלך השנה התלמידים מכינים עבודות פרי יצירתם, עומדים מול הכיתה ומציגים.

אנו  מעודדים יצירתיות והצגת רעיונות ממקורות שונים.

חלק מהעבודות הן בקבוצות וכך מיומנות עבודת הצוות  משתפרת ויוצרת הוויה שלמה שניתן בה המרחב לביטוי אישי, והיא אשר מובילה לטיפוח האדם כיחיד אוטונומי שהוא חלק ממארג.

 

שכבה ז'

תכני הלימוד בשכבת  ז'

דקדוק : present simple / present progressive / past simple / comparative and superlative adjectives אוצר מילים: (לפי הספר לימוד) פירוש, איות ושימוש במשפטים, הבנה ונקרא: Unseens

מטרות

הרחבת אוצר המילים, חיזוק הידע בחוקי השפה ויישומו בכתיבת טקסטים קצרים (דקדוק ותחביר), ותרגול הבנת הנקרא. 

הרחבת תוכן

בכל שכבה ובכל רמה מתבצע פרויקט היוצא מסביבת ספרי הלימוד. כמו-כן, נלמדים תכני העשרה המותאמים לאירועים בארץ ובעולם - חגים, אקטואליה ותאריכים שונים בעלי חשיבות, המצוינים במהלך השנה. 

הערכה

הערכת התלמידים מתבצעת על-ידי מתן מבדקים קצרים על נושאי לימוד ממוקדים, מטלות ביצוע אישיות ו/או קבוצתיות ומבחן שכבתי מסכם לקראת סיום כל מחצית. בנוסף, התלמידים נמדדים על שיתוף הפעולה במהלך השיעורים, ועל התנהגות נאותה ועל-פי התקנון. 

שכבה ח'

תכני הלימוד בשכבת ח'

דקדוק : present simple / present progressive / past simple / past progressive / passive (simple tenses) / modals אוצר מילים: (לפי הספר לימוד) פירוש, איות ושימוש במשפטים, כתיבה: Descriptive paragraph הבנה ונקרא: Unseens

מטרות

הרחבת אוצר המילים, חיזוק הידע בחוקי השפה ויישומו בכתיבת טקסטים ובדיבור, ותרגול הבנת הנקרא. 

הרחבת תוכן

בכל שכבה ובכל רמה מתבצע פרויקט היוצא מסביבת ספרי הלימוד. כמו-כן, נלמדים תכני העשרה המותאמים לאירועים בארץ ובעולם - חגים, אקטואליה ותאריכים שונים בעלי חשיבות, המצוינים במהלך השנה. 

הערכה

הערכת התלמידים מתבצעת על-ידי מתן מבדקים על נושאי לימוד ממוקדים, מטלות ביצוע אישיות ו/או קבוצתיות, כגון מצגות בעל-פה, ומבחן שכבתי מסכם לקראת סיום כל מחצית. בנוסף, התלמידים נמדדים על שיתוף הפעולה במהלך השיעורים, ועל התנהגות נאותה ועל-פי התקנון. 

שכבה ט'

תכני הלימוד ט'

דקדוק : present perfect / modals / passive / conditional (0, 1, 2) אוצר מילים: (לפי הספר לימוד) פירוש, איות ושימוש במשפטים, כתיבה: Argumentative & opinion הבנה ונקרא: Unseens

מטרות

המשך הרחבת אוצר המילים; חיזוק הידע בחוקי השפה המורכבים יותר, ויישום הידע במבדקים המשלבים נושאי לימוד שונים; חיזוק מיומנות בכתיבת מאמרים ובדיבור, ותרגול הבנת הנקרא. 

הרחבת תוכן

בכל שכבה ובכל רמה מתבצע פרויקט היוצא מסביבת ספרי הלימוד. כמו-כן, נלמדים תכני העשרה המותאמים לאירועים בארץ ובעולם - חגים, אקטואליה ותאריכים שונים בעלי חשיבות, המצוינים במהלך השנה. 

הערכה

הערכת התלמידים מתבצעת על-ידי מתן מבדקים על נושאי הלימוד השונים, מטלות ביצוע אישיות ו/או קבוצתיות, כגון מצגות בעל-פה, ומבחן שכבתי מסכם לקראת סיום כל מחצית. בנוסף, התלמידים נמדדים על שיתוף הפעולה במהלך השיעורים, ועל התנהגות נאותה ועל-פי התקנון. 


פרקטיקות הוראה ודרכי הערכה

 פרזנטציות מול הכיתה, פרוייקטים קבוצתיים, הבנת הנקרא בטקסטים שונים.

 

 

 

 

 -