סולברג ניצח ביוון (6/6/2004,17:26)
פטר סולברג רשם ניצחון שני העונה, וטיפס למקום השני בטבלת הנהגים; לואב גבר על רובנפרה, סיים שני, ובעקבות כך כבשה סיטרואן את ראשות טבלת היצרנים
בתמונה:פטר סולברג

בעת שנכנסו הנהגים אל רחבות הטיפולים, באמצע היום האחרון של המירוץ היווני, סולברג הוביל בהפרש נוח. אחריו התחולל קרב אדיר בין רובנפרה לבין לואב על המקום השני: רק 4 עשיריות השניה הפרידו בין השניים. רובנפרה היה להוט לרשום את ההישג הטוב ביותר מבחינתו, מאז שהוחזר לפיג`ו במקום פרדי לואה; לואב, לעומת זאת, ידע שכל נקודה נוספת, בשלב הזה של העונה, תהיה קריטית בסוף העונה – בדרך לאליפות העולם לנהגים. בנהיגה חכמה ומדויקת, אולי גם בעיקשות, ניצח לואב ארבעה סטייג`ים ביום האחרון של המירוץ, קיזז מרובנפרה עשר שניות, והעפיל למקום השני במדרגות הפודיום. בזכות עונש החצי דקה שסולברג חטף בתום היום השני, לואב הצליח במשהו להתקרב אל סולברג, אבל סולברג היה במרחק ביטחון והניצחון השני העונה של אלוף העולם היה סוחף למדי .
הפסילה שאיבדה את הניצחון שמונה הנקודות שלואב הביא לקבוצתו, סיטרואן, ביחס לחמש הנקודות שדובאל הביא לפורד, החזירו את סיטרואן למקום שבו היא עמדה גם בתום העונה הקודמת: ראש טבלת היצרנים. מבחינת טבלת הנהגים, הרי שסולברג טיפס למקום השני, על חשבונו של מרטין, שהתהפך ביום הראשון של המירוץ. מבחינת פיג`ו, אמנם רובנפרה ראה העונה בפעם הראשונה פודיום, אבל אין בזה כדי להקל על הכאב והכעס שלהם על הפסילה בסיבוב הקודם, הפסילה שלקחה מהם את הניצחון הראשון של ה-307 החדשה. גרונהולם רצה הפעם קצת יותר מדי. הסיבוב הבא יתקיים בעוד שלושה שבועות, עדיין באיזור המזרח התיכון: תורכיה.
ראלי אקרופוליס (יוון), תוצאות סופיות
1. סולברג (סובארו) - ניצחון
2. לואב (סיטרואן) - +18.4
3. רובנפרה (פיז`ו) - +28.3
4. דובאל (פורד) - +2:19.4
5. קרלסון (פיז`ו 206, פרטי) - +6:50.1
אליפות הנהגים, אחרי סיבוב 6 מתוך 16
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) - 43 נק`
2. פטר סולברג (סובארו) - 38 נק`
3. מרקו מרטין (פורד) - 34 נק`
4. מרקוס גרונהולם (פיז`ו) - 24 נק`
5. קרלוס סיינס (סיטרואן) - 19 נק`
6. פרנסואה דובאל (פורד) - 19 נק`
7. מיקו הירבונן (סובארו) - 10 נק`
8. הארי רובנפרה (פיז`ו) - 10 נק`

אליפות היצרנים, אחרי סיבוב 6 מתוך 16:

1. סיטרואן - 65 נק`
2. פורד - 60 נק`
3. סובארו - 50 נק`
4. פיז`ו - 39 נק`
5. מיצובישי - 9 נק`