14.9.2020 - איבחון חולה קורונה ב"דרור" וכניסה לבידוד

עדכון שבועי - שכבת י -31.1.2020

מקשר השכבה - עוז כהן

חזרה לאתר קריית חינוך "דרור" - שכבת י' 

הורים ותלמידים יקרים,

התחלנו את המחצית השנייה של שנת הלימודים,

התלמידים והצוות לא נחים על זרי הדפנה וכבר עסוקים בפעילויות ועשייה פורמלית ובלתי פורמלית.

במהלך השבוע התלמידים השתתפו בקורס "המחלץ" שבמהלכו עברו הכשרה תאורטית בסוגיות השונות הקשורות לשעת חירום והתנסו בפועל בשטח בשיטות חילוץ והצלה, בהחלט יש במה להיות גאים.

 

המחלץ - תמונות מהפעילות

השבוע קיימנו ישיבת סיכום של "מועצת המסע" השכבתית.

במהלך הישיבה סיכמנו את כל הפרטים האחרונים לקראת המסע, זאת הזדמנות להודות לכל התלמידים שקיבלו על עצמם את המשימה והצטרפו לצוות המוביל.

חלק מהתלמידים עדין לא העבירו אישורי יציאה למסע (הנושא דחוף, עלמנת שנוכל להתכונן כראוי כולל משמעויות כספיות), יש להקפיד על דיווח (באישור) על כל בעיה ו/או סוגיה שהצוות מחויב לדעת ולקחת בחשבון ובעיקר הנושא הרפואי (תלמידים שיש להם פטור מחנ"ג ופעילות גופנית מחויבים להעביר אישור רופא לכך שהם כשירים למסלולי ההליכה), את האישורים מוסרים במשרד של נטע.

 

ביום שני האחרון, התקיים המפגש הראשון "במפגשים בקהילה 2020", מזמין אתכם לעקוב אחרי הפרסומים ולהצטרף למפגשים הקרובים.

 

ביום רביעי קיימנו ישיבת "אורחות חיים" בנושא פעילות פורים, במסגרת הפגישה הועלו נושאים שונים, נעשה תיאום ציפיות ונקבעה מסגרת הפעילות המתוכננת השנה (שמחתי לפגוש נציגות מכובדת של תלמידי השכבה).

 

את תחילת המחצית השנייה, ניצלנו לבחינה, ניתוח ופילוח התנהלות השכבה, בימים הקרובים ישלחו מכתבים לתלמידים אשר נמצאים בסיכון לימודי מבחינת ציון באחד ממקצועות הלימוד, לא התחילו את שעות הפעילות במסגרת "המעורבות חברתית" או עם אחוז חיסורים חריג, בנוסף למכתבים אני מבקש מכל הורה להיכנס למשוב ולראות מה מצב ילדו במידה והנתונים לא ברורים אתם מוזמנים לפנות למורה הרלוונטי ולקבל מידע נוסף, בכל מקרה וישנן סוגיות וקשיים יש לפנות למורה המקצועי או למחנך עלמנת שנוכל לסייע ולתת מענה.

בהמשך לבחינת סטטוס התלמידים, השבוע ביצענו מספר שינויים ומעברים בין כיתות וקבוצות כחלק מניסיונותינו להתאים ולתת מענה לכל תלמיד  ותלמיד (לצערנו הדבר לא מתאפשר תמיד לאור אילוצים שונים ולעיתים ניגוד צרכים ורצונות).

 

בשמי ובשם הצוות, שיהיה סוף שבוע טוב ושבת שלום.