14.9.2020 - איבחון חולה קורונה ב"דרור" וכניסה לבידוד

אירוע שיא

מעבר מכיתה ט לכיתה י
שכבה: ט ו-יב
ציר אורך:אני ביחס להכרעות בחיי הפרט והמדינה; אני ביחס לעבר ולעתיד
ציר רוחב:אירוע שיא
כותרת:מעבר מכיתה ט לכיתה י
זיקה לתעודת הזהות הבית ספרית
"מתוך אמונה בטובו וביכולותיו של האדם, אנו מציבים במוקד הווייתנו את טיפוח האדם כיחיד אוטונומי, בעל אישיות, צרכים וכישורים ייחודיים, מתוך איזון ומחויבות להיותו חלק ממארג חברתי ותרבותי בבית הספר, בקהילה ובמדינת ישראל".
שאלת הזהות
  1. כיצד אני מקבל את ההחלטה הנכונה?
  2. מהי החלטה נכונה?
  3. למי היא נכונה?
  4. מהם שיקולי הדעת בבחירת המגמות במעבר לחטיבה העליונה?

אירוע מרכזי

יום שיא שבו יחשפו תלמידי ט למגמות השונות ויקיימו מעגלי שיח עם תלמידי יב.

תיאור מהלך השיעור או הפעילות:

פעילות זו כוללת הכנה של יום שיא בקרב שכבת יב - מפגשים עם צוות תלמידים מוביל לתיאום לו"ז והכנת מערך למעגלי השיח, תיאום שיעורי חשיפה למגמות, יריד מגמות. יום השיא כולל שני סבבים של 45 דקות – חשיפה למגמות, הפסקה- יריד מגמות, שיעור מעגלי שיח.


מטרות אופרטיביות ויעדים

  1. תלמידי יב ינהלו שיח פתוח על אורחות החיים, על הפעילויות ועל האירועים בחטיבה העליונה.
  2. כל תלמיד מכיתה ט ייחשף לשתי מגמות לבחירתו.
  3. התלמידים יכירו מעט מאורחות החיים בחטיבה העליונה.
  4. הפחתת החששות הנובעות מהמעבר לחט"ע בהיבט חברתי ולימודי.
  5. יצירת קשר והיכרות בין תלמידי חטיבת הביניים לתלמידי החטיבה העליונה.

קבצים מצורפים

אירוע שיא